.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری انتخابات هيئت مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي بشل سوادكوه
برگزاری انتخابات هيئت مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي بشل سوادكوه

شمال نیوز:  مديرعامل شرکت شهرکهاي صنعتی مازندران از برگزاري انتخابات شركت خدماتي شهرك صنعتي بشل سوادكوه خبر داد.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، ياسر اميني گفت: شناسايي و رفع مشكلات توليدكنندگان با همدلي و همياري شركتهاي خدماتي، به سرعت انجام خواهد شد و مشاركت بخش خصوصي در روند حفظ و نگهداري شهركها و نواحي صنعتي، موجب افزايش راندمان كار است.

مديرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران بيان داشت: انتخابات شركت خدماتي، مشاركت اجتماعي توليدكنندگان و صنعتگران بعنوان صاحبان اصلي صنعت استان محسوب شده كه رويكرد خوبي را در انتخاب افراد صلاحيت دار، بدنبال خواهد داشت.

اميني افزود: شركتهاي خدماتي بازوان اجرايي شركت شهركهاي صنعتي بوده كه در اداره امور، حفظ و نگهداري شهركها و نواحي صنعتي، با سرلوحه قرار دادن قوانين و مقررات مربوطه به بالاترين شكل ممكن، نقش آفريني و تأثيرگذاري دارند.

وي خاطرنشان كرد: شهرك صنعتي بشل سوادكوه با قرار داشتن در محور اصلي مواصلاتي پايتخت به استان و با دارا بودن واحدهاي توليدي فعال صاحب برند در كشور، بعنوان يكي از شهركهاي صنعتي مزيت دار و استراتژيك مازندران محسوب مي گردد.

در اين جلسه، با برگزاري انتخابات، آقايان پورمداح، اسماعيلي، ناظري، احمدي و سركاري بعنوان اعضاء اصلي و جنتيان و محسنيان بعنوان اعضاء علي البدل و قنبرنيا نيز بعنوان بازرس شركت خدماتي شهرك صنعتي بشل سوادكوه انتخاب و معرفي شدند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.